The Kähler-city by night

torsdag den 1. marts 2012

Når stilheden sniger sig ind..

.. og jeg ser tilbage på en uge med bassen hjemme, er det dejlige klip der kommer frem. Sporene efter en hektisk morgen, var der stadig da jeg kom hjem. Morgenmaden på bordet, sutsko i gangen, dyne i sofaen og legetøj over hele hytten.. Spor efter en lille dejlig gut som nu i dag skulle hjem til far. Fars tur, og så mors tur IGEN.. og hvor jeg dog glæder mig til at han igen kommer og forstyrrer roen.

Spor fra ugen der gik
Lørdag - Til 6 års fødselsdag.

Søndag - påskebrev fra Oldemor, nattøj hele dagen for både mor og barn, og bare ren hygge..

Stadig søndag, der males billeder. Jeg var så naiv at tro at en toårig kunne male billed mens jeg lavede et andet krea projekt men niks.. han malede - jeg prøvede på at holde roen..

Der er ingen tvivl om at der bor et barn i min lejlighed, for malede lysestager, udklip, tegninger, billeder og malerier hænger overalt til udstilling. Og Viktor viser stolt frem af sine værker til gæster.. Formig er det vigtigt at man kan se at her bor to, ikke kun mig men også Viktor. Og med ham kun hjemme hver anden uge bliver det statement ført helt til dørs..

Onsdag - min mors bidrag´til underholdningen når bassen ikke er hjemme. Let me entertain you by Rice.. Det kan da kun holde mit humør højt!

Onsdag fortsat- til bogudsalg med min mor. Vi elsker begge bøger, og når der er udsalg, snuser vi, tager ned, bladrer, kigger og snakker.. Dagens køb - Spar dig rig og lækker . et humoristisk indspark som jeg nok trænger til.. Vi er da lige så meget en familie - opgør med tesen om at enlig mødre kun venter på at finde manden i deres liv.. og lidt inspiration fra Clevin.

I dag - Ryd-op-i-køleskabet-pizza fra igår, på min oldemors tallerken og med selskab af Brandmand Sam..
I dag- Pukka te til en veninde som trænger til lidt omsorg..
...og det var så den uge..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar