The Kähler-city by night

torsdag den 8. marts 2012

"Du har da fået nyt tæppe..."

Sagde en veninde den anden dag da hun besøgte mig. Hun er en af de nyere veninder, og har ikke besøgt mig så meget før. Jeg kunne derfor kun svare " Ja, men det kan du lige så godt vænne dig til, der kommer hele tiden nye ting til".
Jeg omrokerer, udskifter, pakker væk og åbner op. Billeder kommer op og billeder kommer ned. Og nu da jeg bor alene er der jo ingen at spørge først om det nu går, nu går alt..:)
I dag da vi kørte hjem fra vuggeren råbte Viktor pludselig op, jeg regnede med at det var en af lufferne vi havde tabt, og stoppede men nej, lufferne var på, men den lille genbrugs- entusiast ville "over i butikken og kigge, moar!!!"  - og jeg er jo nem at lokke så vi måtte over gaden og se på genbrug.. Fik som sædvanligt et par ting med hjem.
Vi fik møbler med hjem til Teddys hus, som er beboet af Postmand Per, Brandman Sam, Teletubbies og alle deres venner

En hel bunke skønne retro børnebøger.. Der mangler kun 2eren som var i stykker så den blev i butikken..

Katvig velour-shorts til 6,50 kr... Sat ned med 50 % i genbrugen.. FUND!

Tæppet som for nogle dage siden lå under stuebordet, er nu på sofaen. Med sådan en sofa kan man hele tiden ændre udtrykket efter humøret.. De næste par dage ser den sådan ud..

En glad krabat - som jeg postede et indlæg om for 1000 år siden.. Han har ligget stille længe men nu fik jeg den lavet færdig. Synes han er såååå sød, men da jeg overakte den til en ny-hjemvendt søn og sagde "se hvad mor har lavet til dig, er han sød?" fik jeg et meget ærligt svar "Nej, mig ikke li ham" og så blev han smidt væk.. Møgunge ;)


 
I en anden genbrug har jeg øje på det skønneste lilla sengetøj, men de vil ikke sælge det til mig før at de har fået det ud af sommerposerne og pakket vintertingene ned.. Jeg stod med næsen nede i posen, men fik besked på at vente.. Ihhh altså! Troede at det var tirsdags at de skulle bytte om, men det stod stadig i poserne da jeg kiggede ind forbi idag.. Bedre held i næste uge..
Nu skal vi en tur i kælderen efter vasketøjet - en af de mindre skønne ting ved at bo i lejlighed.. Og så er det putte tid for den ene og studietid for den anden " Fænomenologisk perspektiver" - bare navnet gør mig koffein tørstig...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar