The Kähler-city by night

mandag den 19. marts 2012

Mit garnhjem..

Jeg er efterhånden omgivet af rigtig meget garn.. lysestager, pynte-dimser, tæpper (ikke self made - men købt i genbruger), bamser.. mange bamser..
Som jeg skrev igår er jeg i gang med vimpler, og er nu også gået igang med et cover til min lille studie computer..
Med alt den inspiration ude i blogland er det svært at begrænse sig, specielt i "alene-ugen".. Så jeg hækler og hækler og tiden går, og tankerne flyver væk fra ting som ikke gør mig godt.. eller nogen gavn..
Og når tiden er gået længe nok, er mit hjem fuld af garn, måske bliver det smidt væk og ud, men det vigtigste var at det hjalp mig til at rejse mig op på mine ben igen.. Flygte lidt fra virkeligheden..
Viktor gider ikke bamserne, men jeg gider at lave dem - processen er den vigtige.. Tiden går af sig selv når man er beskæftigt, f.eks med garn og hæklenål.
I dag er der 26 dage til at jeg flyver over til min søster i Vietnam.. Lad tiden gå stærkt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar