The Kähler-city by night

søndag den 18. marts 2012

Påskekyllinger og vimpler..

Jeg har ikke fået blogget i en hel uge snart.. Så nu må jeg igang igen.. Nogle uger drøner forbi uden man egentligt kan sige hvad den har indeholdt, som var så tidskrævende at man ikke nåede det man gerne ville.
Ugen er løbet forbi min næse, og jeg har ikke haft tiden til at sidde foran bloggen. Nu sidder jeg her heldigvis igen. Det betyder også at jeg ikke har fulgt ret meget med i hvad der er skrevet ude i blogland den sidste uges tid, så den opdatering må jeg vist forfølge engang idag.
Weekenden er barnefri - hvilket burde betyde dataindsamling til min opgave, læse bunken af bøger til studiet som jeg er bagud med, gøre rent, vaske tøj og andre praktiske ting som jeg skal lave når Bassen ikke er her.
Igår lå jeg på langs hele dagen - ganske selvforskyldt, lå jeg med hovedpine, kvalme og dårlig samvittighed overfor min bankrådgiver.. "kære bank, tilgiv mig og mit dankort - drinks er dyre, mange drinks er endnu dyrere!"
I den sidste uges tid har jeg lavet et par påskekyllinger og påskeranke.. Normalt har jeg ikke påskepyntet, men det er der lavet om på i år. Påsken i år er i pasteller..
Og så er jeg igang med vimpler som skal pynte mit skab, når der er kommet lidt flere til, end de tre jeg har fået lavet..




God regnvejrsdag i pasteller til alle jer derude

Ingen kommentarer:

Send en kommentar