The Kähler-city by night

lørdag den 3. marts 2012

Rasmus eller ..... Rasmus?

Nøhr eller Seebach?
I går var facebook klistret til i begejstrede statusser fra kvinder der skulle til Rasmus Seebach koncert i Esbjerg musikhus, i dag er det meddeelser om hvor vidunderlig Mr. S og hans sang er. Krydret med en hel masse hjerter.. <3 <3 <3
På mit anlæg er det Danmarks anden Rasmus som spiller lige nu, "kysse under stjernerne... """"" 
Personligt har jeg kun været til en koncert med Rasmus med N. På et lille, nu lukket spillested i Esbjerg. Hans sange fik mig og to veninder til at skråle arm i arm og vi havde en skøn skøn aften.. Faktisk var det min introduktion til Hr. Nøhr, som jeg ikke kendte andet til end "sommer i europa" - som jo var umuligt at komme uden om for nogle somre siden. Men han kan noget ham Rasmus, både med N og S... De kan charme sig ind i glødende pigehjerter, og få selv mændene til at synge med og vugge som et skib i uvejr når først der er lidt alkohol i blodet..
Der er jo de mænd som får blodet til at rulle bare ved deres eksistens - de gudesmukke som Mr. Pitt.. Og så dem som har smilet med sig.. de danske herrer Nøhr, Seebach og Lie Kaas har denne evne.. De kan ikke køre den hjem på udseenet, men for søren hvor kan de smilende charmere sig ind under huden, helt uforberedt. 
Uanset om man er til Rasmus med N eller S, må man erkende at Danmarks førende drenge starter med R...



God lørdag ude i Rasmus-land, nyd dem i er sammen med eller de stemmer der flyder ud af jeres radioer...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar