The Kähler-city by night

tirsdag den 13. marts 2012

Der er forår i luften..

I dag har solen tittet frem, og de små forårsblomster er begyndt at poppe op rundt omkring. Forår er skønt og jeg byder det et stort velkommen til..
Idag har jeg fået fat i det sengetøj som jeg lurede på i genbrugen. Jeg kom derned og så at det var lagt til side, så jeg spurgte ekspedienten.. Lidt snakken frem og tilbage viste det sig at hun havde lagt det til side til mig. Hun havde taget det fra, da jeg havde spurgt, men kunne ikke huske hvordan jeg så ud. Så hun tænkte at jeg nok kom igen. Sikke da en service, og virkeligt sødt af hende:)
Fik også købt et stykke stof i forårs print samme sted fra. Hvad det skal bruges til, vides ikke.
I min stue bliomstrer foråret også.. en buket med flotte påske-gule påskeliljer, små grene med knopper, små påskeliljer og hyacinter.. Foråret er flyttet ind - givet af dejlige venner og familie..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar