The Kähler-city by night

søndag den 11. marts 2012

Hækle weekend..

I denne weekend har jeg prioriteret at få hæklet lidt igen. Selvom jeg burde burde burde læse og skrive opgave.
I dag er der kreadag i Odense arrangeret af Karen Klarbæk, og jeg skulle egentligt have været afsted og glædede mig, MEN jeg er så god til at dobbelt-booke. I dag havde jeg faktisk lavet en tredobbelt booking, Kreadag - Mødregruppe på besøg - og gymnastikopvisning med bassens gymnastikhold. Alt sammen  om eftermiddagen.. ØV!
Så nu lyder planen desværre, (desværre for min krea-side) gymnastik idag, mødregruppe i morgen og krea-dag: først næste gang.
Så derfor må jeg gerne prioritere garnet og så læse i aften..
Halvanden time i telefonen kan jo lige så godt bruges med en hæklenål i hånden..

Kl 6.30 når den unge mand vil op og se tegnefilmmmmmm, er der kun et valg: Forsøg at holde dig vågen..

Og resultatet af wekeendens sysler er så her.. Stærkt inspireret af hvadbiertænkers gnomer... 

God søndag derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar