The Kähler-city by night

søndag den 4. marts 2012

Lopperier og..

færdig hæklet tæppe. Nu blev jeg færdig med mit tæppe til under mit lillebitte sofabord. Det tæppe som jeg måtte i adskellige Remaer for at opspore mere garn af samme type til efter jeg naivt havde købt allllt for lidt. Det blev også til loppemarked i weekenden og det samlede køb blev:
- 4 gule rosti plastic tallerkener
- 6 smukke grønne vinglas med stjerner, desværre overlevede en ikke det styrt som min taske tog fra barnesædet på cyklen og ned på jorden.. HULK!!
- 6 nisser ( synes egentligt at det føles skørt at købe noget bare for at gemme det væk, men de var så søde.)
- 1 ret sær og halv uhyggelig nissefætter, men han var så skæv at jeg var nød til at have ham med hjem. Tror ikke han skal ned i kassen med de søde pussenusse nisser for så bliver de da skræmte.
- En porcelænsfigur med to børn, og plads til et lille lys.. Super fin..
- En dims, som jeg har lavet til bladholder. Der kom en anden loppejæger hen og spurgte mig om hvad jeg skulle bruge den til.. Hun havde nemlig stået og undret sig over den..

Og i lørdags var jeg lige et hurtigt smut inde i en genbrug, hvor de havde det skønneste lilla tæppe til 20 kr, som nu ligger under stuebordet.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar