The Kähler-city by night

søndag den 25. marts 2012

Elle- Belle..

mig fortælle, at jeg troede at jeg kendte alle danske børnetøj webshops, men der tog jeg fejl. Efter et hurtigt blik i min blogliste, valgte jeg lige at tjekke  barwunderbars senste indlæg ud, inden at sengen kalder. Og sørme om hun ikke kunne udvide min horisont med endnu en shop. Nemlig elle-belle.dk! And i like what i see..De har nogle af de gængse mærker men også nogle af dem der er ikke er repræsenteret bredt i diverse shops.
Hvis ikke jeg lige havde shoppet idag, havde jeg nok hængt fast i shoppen en god rum tid, for der er virkelig mange fine ting. Men dagens vinder af et stk. "kør kortet gennem netshoppen" blev i dag (endnu engang) Milledille.dk.. Billederne herunder er ikke fra milledille, da det var hurtigere lige at fange dem på google. Men det er dagens køb..
  

Danefæ kondibukserne har vi egentligt i forvejen, og jeg har næsten lige købt dem som en del af det mest fantastiske sæt. Jakken passer Bassen fint, men bukserne stumper, og sættet sælges ellers ikke delt, men det gør det så ved Milledille, og tak for det! Så nu kommer de i et nr. størrere. Fleecen er også en genganger, sidste år havde vi denne :
 Men den stumper også på ærmerne, og de er nu skønne til de halv kolde sommerdage.. Og ja traktor blusen er endnu en i samlingen til bluser med kørertøjer på, som Viktor er vild med.. Og altid vælger hvis han selv for lov.. "Hvad med den med de søde pindsvin på Viktor?" "Nej, kun brandbiler".. Godt så..
 Godnat i blogland..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar