The Kähler-city by night

tirsdag den 20. marts 2012

At købe 20 par smækbukser..

.. på engang i samme butik har jeg vist aldrig prøvet før. Men det fik jeg så prøvet idag. Jeg skulle lige holde en pause fra studiet, og kørte på biblioteket med en bunke bøger der skulle afleveres.
Ikke mange skridt fra biblioteket ligger der en genbrug som jeg lige måtte en tur ind i - og der på hylden lå der tre bunker med de fedeste fløjls smækbukser. Jeg har jo før skrevet at jeg er stor stor fan af smækbukser, og når der så er ægte retro fløjl og farver på så er lykken gjort!
Jeg startede med at købe 3 par og et par fløjl shorts til Bassen. Men da jeg kom ud, og ned i en anden butik, og gik og tænkte på alle de skønne par der lå tilbage, var jeg bare nødt til at køre retur og købe dem allesammen.
Jeg kan ikke bære at fedt retro tøj skal ligge og glo uden at det er en ægte fan der skal have dem. Hver gang jeg ser retro pigetøj, gør det derfor også ondt helt ind i sjælen at jeg må lade det ligge, for jeg har jo ingen piger, og kender ingen andre fans.. Kun skabs-fans som har sine grænser.
MEN idag købte jeg altså også til pigerne, det blev til 16 par smækbukser, et par shorts og 5 spencere.. ialt 140 kr.
Bortset fra de 4 ting der er til bassen ryger alt andet direkte på trendsales, eller også tager jeg på babybazar og sælger dem. Så kommer det knap så sjove, ved at skulle se efter størrelser, stand og uploade til Trendsales, men det hører jo med i processen.






Ekspedienten så da også rimlig måbende ud da jeg kom slæbende med tre bunker tøj, og måtte lige høre hvad min plan var med dem.. "er du dagplejemor?" .. næh det er jeg ikke, jeg elsker bare retro tøj til rigtig billige penge. 7 kr pr par.. "Ja tak, bare på beløbet"..

2 kommentarer:

  1. Nu er jeg jo ikke helt så hard core retro fan som dig, men kunne da godt tænke mig at kigge nærmere på og evt. købe nogle af smæk nederdelene.

    SvarSlet
  2. Hej Anne.. Jeg så godt dit svar for nogle dage siden men har ikke lige fået svaret. Jeg gemmer dem til du har kigget på dem, der er ikke størrelser i men jeg vil gætte på halvanden - 2 år men det er svært at sige..

    SvarSlet