The Kähler-city by night

tirsdag den 27. marts 2012

Striber a la computer..

Så blev computerens nye omslag færdig..Og det er da noget finere end den jeg havde i forvejen, sort kunstlæder-look..
Bassen er også glad for den, han har leget med den de sidste mange dage, inden jeg til aften fik syet knapper og elastik på. Den har leget taske som Viktor har inddraget i mange forskellige lege, bla. vores leg hvor han kører i taxa og skal betale, da er tasken fuld af ting og dimser som han betaler med. Den skulle da også med op til min mor, igen fuld af tingeltangel.. Så nu må vi se om han vil dele den med mig og min Acer :)
Taxa-Pasageren er i banken hos teletubbies og hente penge til at betale taxa-manden a la mor..

En tur i taxaen- Brio gåvogn...

Med på visit hos min mor, nu som garage for Peter Plys og venner.

...og nu som dens rigtige job at passe godt på min computer :) Men mon ikke den skal med ud på endnu en taxatur..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar