The Kähler-city by night

tirsdag den 31. januar 2012

Lad der være lys over land..

I dag var jeg en tur på posthuset efter endnu en pakke. Hvis ikke det var fordi jeg har en undskyldning om at jeg skal flytte, og anskaffe mig mange ting på ny, ville jeg nok efterhånden blive katagoriseret som shopaholic ude af kontrol. Der kommer en bunke poser med hjem nærmest dagligt..
I dag var det så lampeskærm til mit soveværelse som lå og ventede på mig.. Jeg havde fundet en hvid væglampe i genbrugen til 15 kr, og da jeg så den tænkte jeg straks at den ville se super skøn ud med en Rie Elise Larsen skærm på. Og ja, lad der komme lys i mit soveværelse. Med denne skærm vil det blive en fryd at tænde lyset om morgenen når uret som sædvanligt ringer allllllttttt for tidligt.
Det sværeste valg var dog at vælge farven, for de fåes jo i utallige skønne farver.
Her hænger den lige som demo, inden den skal flytte..

Den super fine æske som skærmen lå i, må bruges igen. Tror mine hæklepinde skal flytte heri, når de bliver genforenet efter at have været spredt i forskellige lejligheder den sidste tid.

En lille svamp som jeg fotograferede på Langeland for nogle år siden. Lampen fik mig til at mindes den lille svamp.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar