The Kähler-city by night

mandag den 30. januar 2012

Happy Birthday Mummy

I dag da jeg kom hjem i min gamle lejlighed som jeg stadig bor i på skift, når jeg har Viktor, stod der en lille gave på bordet. Til mor fra Viktor.
Jeg elsker gaver med en tanke bag, originale gaver.. Også selvom tanken bag, er min egen. Bassens far spurgte hvad jeg ønskede mig af Viktor, og jeg ville gerne have noget som kan minde mig om ham når han er hos sin far, og som jeg kan tænke tilbage på at den fik jeg da jeg blev 30. Nogle dage før havde jeg set nogle vidunderlige Susan Liebe krus, og valget var herfra ikke svært.
Så svaret på sms`en blev " Jeg ønsker mig et hvidt krus med mor skrift på fra Liebe. Du kan bestille det på Luxoliving.dk - det koster ca. 200 incl porto" - så var garantien for at jeg fik det ret stor. Det kunne ikke gå galt.. og trallllllll laaaaa :


Glæder mig til at sidde i min nye sofa, i min nye lejlighed, godt gemt under et varmt tæppe og denne kop med dejlig mokka i stående på bordet.. Og tænke på min lille krudtugle som kommer hjem ign snart..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar