The Kähler-city by night

søndag den 22. januar 2012

Tømmermænd og hækling

I går var jeg til Nytårskur med gode venner, hvilket betød mange liter alkohol i blodet og sorte rander under øjnene i dag. Så derfor skal dagen idag tilbringes på sofaen under dynen, med dejlige magasiner og selvfølgelig et nyt hækle projekt.
Den anden dag sad bassen og jeg og bladrede i bogen "vi hækler sjove amigurumier" af Mia Bengtsson, og jeg viste ham en som jeg gerne ville hækle til ham. Han forelskede sig straks og sagde "mig ha sårn ennnnn".. Så nu må jeg jo lave sårrnnnn ennnn til det stakkels barn som ingen legesager har i forvejen ;)

Hækling er en dejlig måde at bruge tiden på, og for mig er det lige så meget processen som det færdige produkt der er det sjove. Jeg er stadig begynder, så jeg spænder en del i min nakke og hænder når jeg hækler, så det resulterer nogle gange til tvungne pauser pga. overbelastede håndled og nakke. En anden bivirkning til hækleriet er at jeg har fået af vide at hækling får mig til at ligne en mormor på 80 år og at det intet sexdrive har på sig..  Hvilket fik mig til at hækle i smug, men nu er der ingen hindring for at hlækle i det fri igen.. Ja jeg er træt, jeg har nattøj på kl 15 om eftermiddagen, har nu en meget grum kaffeånde efter 1000 kopper mokka og ja jeg HÆKLER.. Og nej jeg er ikke 80 men 29 i 5 dage endnu.. God søndag derude..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar