The Kähler-city by night

onsdag den 18. januar 2012

Shopping

Var i dag ude og annulere købet af mit ellers ny-bestilte- fjernsyn, til min nye lejlighed. Jeg er så heldig at have en onkel der er noget vicevært-agtigt i en boligblok i Næstved, og det er det mest utrolige som han finder der.. Jeg har gennem tiderne fået forskellige ting som strygebræt, ur, gryder osv. Og ja nu også et tv.. Ikke verdens kønneste, og i virkeligheden ALT for stort til mit behov (og det passer bestemt ikke ind i retro stilen) men men men gratis giver jo pengene fri til andre sjovere køb´.. nå men til sagen, så kan jeg sjællent nøjes med en butik på sådan en tur, så skulle selvfølgelig også en tur i både Bahne og Babysam.. Nå nu jeg alligevel var der. Begge steder fyldt med store dejlige udsalgsskilte, en rabatjægers yndlings syn når man træder ind i en butik.. love it love it...
Her er dagens køb..

                                                    Elsker Hollys fine undertøj

                                              Bundgard sko sat ned med 75 % - Gotta love it..
Og så blev det også til en sort stofledning fra Bahne til mine to røde lamper, fundet i genbrug.. God dag i udsalgs-land :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar