The Kähler-city by night

onsdag den 25. januar 2012

Pink onsdag..

I dag har jeg fået nøglen til min nye lejlighed. 90 kvm fordelt på 2 små værelser, lille køkken, lille badeværelse og kæmpe stor stue med tre store dejlige vinduer, og med udgang til en altan, som dog ligger i skyggesiden det meste af døgnet. Når nu tingene er som de er så bliver det dejligt at flytte ind, og få ro på hverdagen igen.
Jeg har nu haft mulighed for at købe lige hvad der passer mig uden at skulle konferere med en anden først, og det er en af de få positive ting som jeg kan få øje på lige for tiden..
Der kom da også en lille ting til postkassen i morges, i en stor hvid og upersonlig kuvert, lå en lille fin pakke i grå silkepapir.. Men venlig hilsen  ...
Hvis jeg var millionær ville jeg købe en hel masse i deres skønne skønne netshop, men som studerende bliver det til flere genbrugsting end lækre interiørsager.
Japanske papirballoner og super fine fuglestickers

Jeg har flere ideer til at bruge de fine fugle, men tiden må vise hvor de ender henne..
HM laver de fineste neglelakker til meget billige penge så man kan købe alle yndlingsfarverne.. denne pink som pryder mine negle i disse dage, matcher fugle-stickers`erne rigtig fint.. 
Aftenen er gået med at drikke dejlig kaffe af en hvid kahler kop, spise mariekiks, se singleliv og læse Boligliv. Når man er skruk og brændende ønsker sig en baby ser man barnevogne og  gravide overalt, det samme sker når man bliver alene, overalt er der smilende, lykkelige par.. Netop derfor bliver  singleliv nu slugt med helt ny appetit. Det er nu dejligt ikke at være den eneste enlige mor i verden.
Og netop derfor steg humøret lige et par grader efter denne intro i Boligliv, hjemme ved Susan Liebe... Læg mærke til Susan og to børn, ingen mand på adressen.. YES jeg er ikke alene.. Og jeg er helt sikkert heller ikke alene om at elske Liebes fine keramik univers.





Også fra Boligliv, et strejf af pink eventyr fra den franske hovedstad.. Lige til at klæbe på væggen.. ME LIKE A LOT..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar