The Kähler-city by night

fredag den 3. februar 2012

Tiden står stille..

I disse dage er jeg ved at pakke de sidste 10 år af mit liv ned. Dejlige, skønne ting, dejlige, skønne minder, alt bliver pakket ned i store grimme brune kasser, med kedelige noter på.. "Køkken" - "bøger" osv.
I disse dage er blogland, krealand og fantasiland langt borte, jeg står mit i virkelighedens vingesus og prøver at få balance mellem at være revet i 10.000 stykker og at glæde mig til at få ro på igen.
I disse dage er intet nemt, og dog alligevel så simpelt. Ting skal ned i kasser, to liv, tre liv bliver til halvandet liv fordelt på to hjem.
Jeg frygter den dag hvor halvandet liv igen bliver til tre, under samme tag, i mit gamle dejlige hjem.. imens der kun er halvandet ovre hos mig.. En søn der kun bor der halvdelen af tiden.. Halvandet liv. Mig og ham.. Ham og jeg..
Vi to skal følges ad uanset hvor de store grimme kasser med minder skal stå. Jeg skal videre, vi skal videre..
Tiden står stille i disse dage, men snart vil uret begynde at tikke igen. Jeg glæder mig til at høre lyden.. tik tak tik tak..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar