The Kähler-city by night

mandag den 20. februar 2012

Mandag morgen..

.. er altid dejlig.. Eller noget. Den er der ihvert fald, uanset om man kan lide den eller ej. Mandag morgen startede i dag kl. 9, med udsigt til 4 timer med sygeplejeteori. Dette medførte selvfølgelig en hel del tid rundt om på nettet samtidig med undervisningen. Når jeg ikke har netværk derhjemme må jeg indrømme at det er meget svært ikke liigggge at se sig omkring i blogland og andre skønne sider, mens jeg skriver noter.
I dag skulle min opkobling meget gerne virke fra, så jeg kan få noget af min afhængighed styrket hjemmefra i stedet for i timerne.
I dagens lektion fik jeg betalt for nogle bukser på trendsales, men men men den fornøjelse blev spoleret lidt da min veninde udbrød at Viktor da var alt for gammel til dem.. Jeg vil jo nok give hende ret, MEN jeg elsker smækbukser i alle afskygninger og de her er bare så søde, og legevenlige.. men for at de andre to-årige ikke skal mobbe ham bliver det nok søndags lege/hygge bukser.. ØV min baby er ved at være stor, nu er der tøj som ikke længere er passende.. 
For at få dette bekræftet stillede jeg spørgsmålet i min virtuelle mødregruppe: "Er vores to-årige for store til smækbukser?? Og til min gru svarer de fleste ja...
Med posten er der nu disse tre ting på vej:


De grønne småfolk bukser handlede jeg d. 6 og sælgeren lovede dem afsendt efter 4-7 dage, men det tager da noget lang tid for posten har ikke været med dem endnu.. Bøv bøv som Bassen ville sige det. Men hun ville nu forhøre sig på posthuset om det..Måske ligger de allerede hjemme i postkassen idag..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar