The Kähler-city by night

mandag den 20. februar 2012

Overspringshandlinger..

Er mit mellemnavn.. Tyg lidt på det, valget mellem at læse Åndelig omsorg - sygeplejerskens rolle.. (iøvrigt en bog der er så gammel, at jeg måtte en tur med den flinke bibliotikar, ned i kælderen for at finde den - en tur som hun gennemførte med stor entusiasme, især da jeg spurgte ind til det støvede arkiv som vi befandt os i, fik jeg en længere monolog om hvilke striber i gulvet jeg skulle følge hvis jeg skulle til "fagbøger" eller "børnebøger" - Bare følg den gule streg.. Fantastisk :) )
Nå men altså, tyg på forskellen.. Læse teori til imorgen, i en bog der blev skrevet da jeg var 6 år og lige var startet i skole ELLER lave krea projekter færdig.. ved godt hvor min vægtskål vejer tungest.. Status kl 20.47: to projekter færdiggjort - ingen sider læst endnu.. En mindre detalje er at jeg skal forelægge min gruppe imorgen om hvad der står i arkiv bogen.. Its gonna be a long night..





Min orkide i vinduet skulle have en anden potte, da den egentligt stod i en vase og havde lidt langt til bunden. Så jeg fandt en i genbrugen, og eksperminterede med masking tape.. striberne skifter hele vejen rundt.

Og billedet er af stumper af papir..Og endnu en malet ramme, denne i lilla..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar