The Kähler-city by night

torsdag den 23. februar 2012

Jeg har sååååå ondt..

et eller andet sted idag. Det er ikke helt identificeret endnu, men det er ihvert fald så slemt at jeg måtte blive hjemme fra undervisning af vores bibliotikar om søgeprocesser.. Virkelig slemt.. Er det mon hovedpine, mavepine eller ondt i storetåen.. Ja hvem ved..
Pædagogen grinede da også da jeg imorges ringede og sagde at Viktor altså lige holder improviseret fri idag.
Vi har besøg af vores hund i dagens anledning, så nu da Bassen sover ligger den også og snorker ved siden af mig i sofaen, og det er så hyggeligt.
Så i stedet for at have lært hvordan man søger i videnskabelige medier (som vi har lært 10 gange før) har vi leget med modellervoks, gået tur med hunden og kravlet rundt på gulvet med biler..
Der kommer sådan en dejlig positiv energi når Viktor er herhjemme, istedet for den stille tristhed som lægger sig over hulen når han er hos sin far. Mit humør stiger med 120 % i det øjeblik han kommer indenfor døren.
Hvem kan dog lade være med at grine, når man som i morges vågner ved at jeg stille bliver hejst op i siddeposition, fordi Viktor i mørket har fundet fjernbetjeningen til elevationen.. SKØNT!!





Nu skal jeg lige have en kop mokka, og nyde hundens snorken, inden lilleprutten kommer op igen, og hunden skal hjem.. I går var jeg alene og ulykkelig, idag er lykken faldet over hjemmet igen :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar