The Kähler-city by night

lørdag den 28. juli 2012

Learn how to sew..

I tirsdags besøgte jeg er "gammel" veninde - gammel, som i vi gik i folkeskolen sammen. Vi har mest fulgt hinanden gennem årene gennem sms på fødselsdage, ved vores børns fødsler og de sidste par år på fjæsen. Vi har de sidste 10 år nok set hinanden 5-6 gange, og da hun så inviterede mig og bassen til Odense, var jeg meget spændt og glædede mig.
De 15 år der er gået siden 9 klasse - var pist væk for en stund.. vi snakkede og snakkede, og hyggede og hyggede. Vi havde hinanden i skolen - var væk fra hinanden og gik hver vores vej - og måske nu er vi igen på samme spor og finder hinanden igen..

Vi havde aftalt at hun skulle give mig et lynkursus i syning, og det fik jeg.. to par bukser til bassen:) Hun måtte dog træde til et par gange og redde skævsyning og huller som jeg fik lavet, men man skal jo starte et sted. Tag i øvrigt et kig i hendes kreative univers på bloggen http://pernille-frederikke.blogspot.dk/ - på magisk vis formår hun at sy, strikke, hækle, bage, lave marmelader og kompotter med mand, 3 børn under 6 år og to " deltids" børn.. Fatter ikke hvordan nogen kan nå så meget og stadig være tilstede i deres familier.. Respekt!







Bassen ville bestemt ikke fotograferes til prøvningen af bukserne, men jeg fangede ham mens han prøvede at stikke af. Mili-bukserne ville han have på til stranden så de var allerede et hit :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar