The Kähler-city by night

torsdag den 26. juli 2012

Torsdags krea: hæklet tubetørklæde..

.. Bloggen her halter gevaldigt med de kreative indslag. Ikke fordi jeg ikke laver noget, det gør jeg hele tiden, men det bliver bare ikke til så mange indlæg med krea ting i. Derfor vil jeg de næste dage lige vise et par af de seneste krea ting fra min hånd af.
Min søster har lige haft fødselsdag og jeg skal til basseralle hos hende i august. Af den grund havde vi aftalt at gaven først skulle gives til den tid, men hun skulle da have en lille ting..
Selvom vinteren og de kolde efterårsdage heldigvis ikke lige er om hjørnet blev det til et hæklet tubetørklæde.. Mit første vel at mærke :) Hun skulle mase sit hoved lidt for at få det to gange rundt om halsen, (note til mig selv: næste gang skal det være længere) men bortset fra det var jeg lidt stolt af projektet..
Derud over fik hun også kunst fra Bassen og det fine Bob Noon billed :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar