The Kähler-city by night

lørdag den 14. juli 2012

Lidt børneshopping..

.. da jeg skulle til Sverige sammen med min moster og onkel var vi en tur i Ringsted. På vej mod Skt. Bends kirke kom vi forbi en børnetøjsbutik som jeg måtte ind i.. og englene sang i det øjeblik jeg kom ind. Danefæ, Småfolk, Katvig, Sebra.. you name it. OG gule udsalgsskilte overalt! En virkelig fin butik.. Da jeg var færdig med at handle, og jeg erklærede for sælgeren at jeg var klar til at flytte ind i butikken, fik jeg visitkortet til netbutikken. Paradisvej.com - som jeg i  øvrigt udemærket kender fra netshopping, havde slet ikke bemærket navnet på butikken.. Hvis du er i Ringsted så kør forbi butikken, den er meget finere end at kigge i den på nettet :)
I hovedstaden et par dage senere var jeg i Karusella - som er et vanligt stop når jeg er på strøget.. 50% på 4 stativer - Jeg beherskede mig og købte blot en virkelig lækker velour hættetrøje.

Når bassen skal på sommerferie hos farmanden har jeg lovet at male hans seng (den lille Per seng jeg købte på loppe til 25 kr). Viktor siger hver gang at jeg spørger at den skal være grøn.. hmm ikke helt enig, men ønsker han en grøn seng så får han det. Jeg vil i den forbindelse gerne have en ny lampe til ham, Ole luk øje lampen er han bange for og den skal ned hver gang det er sove tid.
Og så lige Mops puden - som jeg synes er underskøn.. og minder om "vores" hund Poxy..



æblegrøn - farven som er købt til sengen..

Super fin lampe som skal erstatte Ole lukøje - Den minder mig om den fantastiske blodskirke i Skt. Petersborg som lillpruttens far og jeg besøgte engang. Den er virkelig smuk..

Heldigvis får Bassen snart løn - og så er det godt at vi ikke har fælleskonto.. så er der til lidt lækkert nyt til den nye seng :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar