The Kähler-city by night

tirsdag den 17. juli 2012

Store rejse dag..

.. i dag er det store rejsedag her i det lille hjem. Turen, den store sommerrejse i år, går til Høng i vestsjælland. Målet er Oldemors hus, hvor vi skal være i en uge sammen med min lillebitte familie.
D. 19 0g 20 juli er altid sat af til sjælland - oldemors fødselsdag den ene dag og søsters den næste.
Der er  lige nu fuld gang i den her i lejligheden, Viktor hører Oles nye autobil på fulde hammer og drøner rundt på sin scooter - er sikker på at naboerne sætter pris på dette :)
Om lidt når kaffen er drukket skal der pakkes og så kører toget kl. 11.42. ahhhh tanken om ferie.. Jeg har jo allerede haft ferie i tre uger, men når vi skal ud af huset virker det som rigtig ferie. Turen til Sverie og sydsjælland, turen til Blåvand med min mor og Viktor - endagstur og nu turen til Høng udgør samlet set vores ferie.. Og hvor jeg dog glæder mig..
Kære sol husk nu at skinne rigtig meget den næste uge - vi gider altså ikke have regntøjet med.
-------------------------------------GOD SOMMERFERIE--------------------------------------------------------
                                                   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar