The Kähler-city by night

tirsdag den 8. maj 2012

Om ikke at have tid til at blogge..

Der går efterhånden længe imellem at der kommer nye ord her på siden.. Vi er inde i en periode herhjemme hvor vi skal noget hver weekend og hvor hverdagene bare kører på fulde tryk. Jeg har den sidste stykke tid kun set fjernsyn tirsdag aften, den er hellig pga. de unge mødre men ellers står fjernsynet kun tændt om morgenen når bassen sidder med dynen, uglet hår og søvn i øjnene og vågner op til Timmy tid og de andre virtuelle venner.
Det kører bare med skole, vuggestue, handle, lege, aftensmad, bad, putte (og sidde stand by på værelset til kl. 20.30 ) rydde op, sætte sig til at læse.
Jeg får intet kreativt lavet, ser ingen tv... Men får da lavet en del socialt og derfor har jeg ikke tiden til det andet.
Har flere gange i denne uge tænkt på at skulle blogge, men bare tanken om at skulle finde billederne frem fra mappen, var nok til at jeg ikke fik det gjort.
Her til eftermiddag har moren dog erklæret at nu sidder jeg med kaffe og computer mens bassen ser kl. 16 børnetv på DR. Efter først 3 timers gruppe arbejde om patienten med organsvigt og derefter 4 timers patologi om hjerte sygdomme er jeg fuldstændig bims i låget og skal lige have en halv time foran skærmen..
Smertefysiologi sent om aftenen.. læres bedst hvis det kommer gennem farver og papir..

Chokolade til at forsøde læsningen.. Boligbladet fik heldigvis prioritet en halv time den aften..

Den sædvanlige kaffe, kaffe og te..
Billederne i dagens indlæg viser derfor også det som jeg laver mest af for tiden :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar