The Kähler-city by night

søndag den 13. maj 2012

Når kærligheden kan mærkes..

.. eller i hvert fald efterslæbet kan mærkes efter en lørdag i kærlighedens navn.. Jeg var i går til bryllup ved to dejlige mennesker fra mødregruppen som skulle fejre deres kærlighed med venner og familie. Jeg elsker bryllupper, og især talerne.. Jeg elsker især tudetalerne, men da jeg tuder så snart nogen siger noget sødt til hinanden er der ret stor garant for at de kommer til hvert et bryllup. Og ja jeg tudede :)
Jeg var sat sammen med min altid skønne, sjove og dejlige mødregruppe, hvor mænderne er blevet en fast del af os. Derfor burde den også skifte navn men det der med forældregruppe, børnegruppe osv. virker bare ikke rigtig, så den beholder sit oprindelige navn, og fædrene siger også at de skal i mødregruppe :)
Konstalationen med os alle når vi en gang i måneden spiser sammen alle 13, er hel fantastisk.. Vi hygger, og snakker og griner og ungerne leger. Jeg elsker disse eftermiddage og aftener..
I går var ingen undtagelse, vi grinede, dansede, snakkede og skrålede med på musikken.. Jeg vågnede i morges med alt tøjet på på min sofa, med et boligblad klistret til ryggen, og med et lånt slips viklet om halsen.. Ohh what a night :)
Måtte ud og gå en tur for at komme mig -- Og gjorde noget jeg ikke har gjort i 10 år tror jeg.. Tog mac D mmed hjem.. Happy meal med gulerødder og mælk :) Lod dog derinde som om det var til et barn, andet var for pinligt.. Elsker mælk når jeg har tømmermænd..

Lidt vindueskiggeri på vej til Mac - Og sørme en hæklebog jeg ikke kender! Den skal jeg ind og kigge på i morgen når de har åben..

Super fede rygsække - lige til mit retrohjerte..

I går kom denne pink ledning fra moodsshop.dk.. i virkeligheden er den mere pink, som skal bruges til en loppe-lampe :)



GOD SØNDAG!

3 kommentarer:

  1. Hej Ina.
    Tak for hyggeligt selskab i lørdags. Syntes også vores "mødregruppe" er noget så hyggelig... men 13? Jeg tæller 5 mødre, 4 fædre og 5 børn + 2 babyer = 16! Men med tømmermænd er du lovligt undskyldt ;-)
    Kram Anne
    Ps. Sidder lige og forelsket mig i de der rygsække... BIG TIME! (Kan mærke at Ellens middagslur byderr på en gåtur ned i byen)

    SvarSlet
  2. Selv Tak Anne! Ja du har ret det kan jo ikke engang gøre det med de 13! Mon Ellen kom med på Shopping efter rygsæk den dag? Er selv ret vild med især den blå :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ellen var med. Sov trygt i barnevognen. Rygsækken er dog nok for stor til lille mig (prøvede den dog ikke) og så skal man smide 1200 spir! Kan komme i tanke om mange andre ting til den pris, som jeg hellere vil have.

      Slet