The Kähler-city by night

onsdag den 16. maj 2012

At købe for 50 kr blandet lopperier..

Var hvad jeg gjorde på et loppemarked i mandags. Det havde været der i flere dage og jeg var sikker på at det kun var ragelse der var tilbage.. Men jeg måtte da overfor min mor tage de ord i mig igen.. Ude i en baghave var der fuld af retro ting og gamle fine vintage sager. Broderede tasker med fine remme, gamle brocher og hatte, melamin i brun, 60-70 højstole blandet sammen med et utal af sager. Vi fik rigtig beundret og rodet i kasser som stor under bordene.
Det var ikke det mest opryddelige loppe, og regnen stod ned og regnede ind i de opsatte telte.. Men what a joy..
Jeg brugte hele 50 kr der..




Tænk sig at sælge en LillePer udtræksseng til 25 kr!! Ja den skal have en kærlig hånd nede i mit kælderrum her i sommer, men det var helt sikkert en sælger der ikke kendte værdien af sine ting. Og incl. i de 25 kr var at de kørte den hjem for mig.. Helt utroligt!! Nu går jeg så tænker over hvilken farve den skal have.. Sort - Gul  eller blå?? Det vil tiden vise.. Først skal den slibes og have banket brædderne lidt bedre fast i bunden..
Og igen igen julepynt.. og en lille bitte slangeskindstaske..

God regnvejrs-onsdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar