The Kähler-city by night

lørdag den 27. april 2013

I am SO happy!!!

Jeg er så glad, glad, glad, GLAD!

Hver dag siden jeg flyttede ind i lejligheden i februar sidste år, har mit soveværelse irriteret mig. Jeg har hadet sengen hver dag - enkelt seng med elevation og ALT for blød.
Den var en midlertidig billig nødløsning - arvning fra min venindes søde forældre. Den gjorde at jeg ikke var tilpas... man sover kun i enkeltseng når man er gæst et sted. Men nu er den VÆK! Og det samme er gæsteværelset, eller teenageværelset som en dejlig bekendt kaldte det.

Gæsteværelset før...


Mit dejlige voksne soveværelse nu!! Lampeskærmen havde jeg i gemmerne, købt i genbrug engang. Den røde metal lampe der hang der før skabte for meget uro i det nye soveværelse så den kom ned... den er nu ellers også rigtig fin...


Sofie Børsting postkortene var med i nyeste udgave af Boligmagasignet og passer fint i farverne.


Den nye Ikea seng.... De studerendes bolig-mekka.

Er så også indehaver af en bunke rod som jeg nu ikke helt ved hvordan jeg skal få til at forsvinde...

I am so so happy!!!

1 kommentar: