The Kähler-city by night

lørdag den 20. april 2013

Blomster genbrug

Havde fået en rigtig fin buket blomster som egentligt holdte længe.. men nu kunne den altså ikke mere.
Jeg prøver altid at få mest muligt ud af de blomster jeg har, så den fine buket er nu blevet delt så de stadig fine dele fortsat kan bringe foråret ind i stuen..

Jeg havde også en stueblomst som var visnet men de to små stængler med lyserøde blomster holder bordet fint i små vaser... der har de nu stået fint i over en uge...

Det er blomster genbrug :)






I dag skal den stå på shopping af forårssko til lillefisen, loppemarked og leg i stuen.. Nyd forårsvejret derude :)

2 kommentarer:

  1. God måde at forlænge levetiden på! Sikke en masse lækker keramik du er ejer af :)

    SvarSlet
  2. Ja jeg synes det er så ærgeligt at smide blomsterne ud når der er dele af den der stadig er fine... Og jeg elsker at have blomster i huset, det gør mig så glad... og det gør kommentar på bloggen også, så tak for det!

    SvarSlet