The Kähler-city by night

onsdag den 19. september 2012

Forkølelsesgrød...

Sidder på sofaen med 7 strikkede trøjer på og fryser. Hovedet er lige så stort som Verner Pantons Globelampe, og den dårlige samvittighed så stor som kontinentet Afrika. Jeg er virkelig dårlig til at være syg - til at melde mig syg.
Men at cykle rundt i storm og regn, ind og ud af varme hjem... slæbe bakterier ind til syge mennesker.. og selv blive dårligere... det fik mig alligevel til at ringe i morges.
Efter en kop te kl. 4 i nat inde i sengen måtte jeg erkende at jeg nok ikke blev frisk til i dag.

Men så er der sat alle sejl ind på at blive frisk til i morgen... 15 L te, varme trøjer, dyner og halspastiller.. Og varm dejlig grød.. Den varme grød med bær fra Aurion... mmmmm guf.

 
God dag ude i stormvejret...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar