The Kähler-city by night

fredag den 29. juni 2012

projekt soveværelse..

Jeg er ikke blevet helt dus med mit soveværelse efter at jeg er flyttet ind. Jeg føler at jeg hver aften sover i et gæsteværelse.. Og går derfor og tænker på hvordan det kan blive til mit soveværelse.
Sengen købte jeg af en venindes forældre, sprit ny elevationsseng som jeg fik til 400 kr. Jeg sover ikke så godt i den, den er egentlig helt fin men det føles bare ikke rigtigt.
Jeg har derfor købt nogle billedhylder i Ikea i et forsøg på at gøre det mere mit rum. De passede desværre ikke der hvor jeg havde tænkt det, så nu ved jeg ikke helt hvad de skal.
Jeg havde til morgen to veninder til morgenmad, og hev dem med ind i soveværelset for at konferere om situationen. Den ene havde aldrig været der og den anden havde. Kommentarerne var "jeg kan godt forstå du synes det er et gæsteværelse, for jeg har sovet i flere gæsteværelser som ser sådan ud" og " der er simpelthen så meget mormor over det her, enhver mand ville løbe skrigende væk især med sengetæppet" ... hmmm det får man ud af ærlige veninder. Jeg er jo retro-fan så mormor stilen er min stil, men det hjalp ikke lige frem på hvad jeg skal gøre ved det..
En ny seng ville være rart, ikke så høj, ingen elevation og så i en større variation.. med plads til to.. Men men det er pengene ikke til.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar