The Kähler-city by night

onsdag den 20. juni 2012

Going pink..

var hvad jeg gjorde engang i sidste uge. Jeg drømmer om et nyt sofabord, et med en hylde under til bøger, blade, notesbøger og andet godt. Pengene er ikke til nyt sofabord i denne tid, så i stedet for at sukke efter et nyt malede jeg det andet. Det blev hverken større eller fik en hylde under af at blive malet men til gengæld blev det finere :)
Desværre blev bordet ikke nær så shocking pink som på tuben af malingen, så når der kommer lidt penge i kassen igen får det en tur med en mere skrigende pink. Lige nu er det sart mørk farve, og det skulle have sagt "WOW", og det gør denne pink ikke. Men men jeg er stadig mere tilfreds med det nu end før.
Fordelen ved at bo alene, er at man kan male sit bord pink i et impulsivt øjeblik. Hvilken mand ville gå med til et mini sofabord i girly pink?? Det indbyder ikke til mandhørm, med fodbolddrengene og en kasse bajere til dagens landskamp. Tilgengæld byder det på endnu mere farve i min stue og indbyder til Rosevin i gamle fine krystalglas med tøserne omkring i sofaen, og blide sommertoner fra musikken..
Bordet i oprindelige teak-look..

Sart pink.. som skal blive til shocking pink engang i juli..:)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar