The Kähler-city by night

fredag den 13. april 2012

buổi sáng Việt Nam

Er hvad jeg kan sige når jeg søndag morgen lander i Ho chi Minh City i Vietnam.. Goodmorning Vietnam!
Det er ikke blevet til meget bloggeri de sidste 14 dage, tiden er gået med først påskeferie i sommerhus og den sidste uge har jeg siddet begravet med næsen i bøgerne for at få afleveret min modul 9 opgave.. Igår kom jeg i seng kl 02, efter at have skrevet hele dagen, og stod op kl 06.30 for at fortsætte. Det var derfor også ca. 20 kg sten der faldt af skuldrene da den blev afleveret i 3 eksemplarer på studiekontoret... Skønt!!
Jeg har af samme grund nu kl 19.40 dagen før afrejse intet pakket, køkkenet er fuld af opvask, og jeg er noget så træt.. vil bare i seng..
Eftermiddagen gik med at få købt shorts, solcreme osv. Hækleopskrifterne er skrevet i notesbogen så de 20 timers flyvning kan gå med noget fornuftigt.. Så nu skal jeg bare gøre lejliheden og kufferten klar til afrejse.
Som mit bord så ud i nat kl 02, sommersby, kaffe og mandler for at holde mig vågen..

Den færdige opgave - ENDELIG! - så går der en måned før karakteren kommer..

Som bordet ser ud nu, opdagede til min store glæde nede i boghandleren igår at der var kommet en ny shopaholic:) Og rugbrød til søster i Vietnam...

Og mon ikke at jeg nupper bassens bærbare dvd med, så Nynne kan underholde mig lidt undervejs :)

På gensyn derude... vi ses om 9 dages tid....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar