The Kähler-city by night

lørdag den 5. januar 2013

Velkommen til 2013!

Så er vi hoppet ind i det gyldne år - år 2013..
- Året hvor jeg bliver færdig som sygeplejerske.
- Året hvor jeg skal ud og deltage for alvor i samfundet med uddannelse i rygsækken og forhåbentligt et fast job i hånden.
- Året hvor Viktor fylder 4 og jeg 31 (iøvrigt lige om lidt for den ene af os).
- Året som skal være sjovere end det foregående 2012.
- Året hvor jeg skal genfinde alle mine passioner igen.. de ligger helt fladmaste under studiebøgerne - de stakler.
- Året hvor bloggen skal genoplives og genleves - hvor alle de andre blogge skal læses igen.

År ´12 var ikke særlig morsom udover nogle glimt i ny og næ - og netop derfor skal dette herrens år 13 være ekstra sjov, skøn og dejlig og jeg vil gøre mit til at det bliver sådan..
Håber alle derude er hoppet godt ind i det nye år - og husk Dronningens ord.. Lad være med at stræbe efter det perfekte - for det perfekte findes ikke... Vær dem i er!

Glæder mig til at dele 2013 med jer :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar