The Kähler-city by night

søndag den 13. januar 2013

Et wanna-be indlæg..

Dette skulle have været et indlæg med billeder fra weekenden men teknologien har sat sine begrænsninger.. For det første er der blevet ændret på download funktionerne her på bloggen så jeg nu kun kan hente fra google-picasa - hvor jeg før kunne hente fra min billed mappe fra computeren. Så jeg skal først hente billederne over i picasa før de kan hentes her til bloggen og for det andet (og mere væsentligt) kan jeg ikke finde kablet til kameraet... Hvilket ikke er noget nyt :) 
Så nu bliver det et wanna-be indlæg..

Vi har haft en skøn weekende hvor vi har fået nået både at lave praktiske ting, hygget, været ude i naturen og have besøg af veninde plus bebse.. Elsker weekender hvor vi når lidt af det hele..
Jeg fik en blender i julegave og den er blevet indviet både i går og idag med forskellige smoothies.. Guf guf.. og mens vi sad på køkkenbordet og drak vores "frugt-saft" og spiste boller - drømte vi os til at det var en varm sommerdag på stranden..
Glæder mig til at weekenderne kan blive et fast hygge-ritual og ikke genstand for dårlig samvittighed for de lektier man burde lave i stedet for at hygge sig..:)

God søndag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar