The Kähler-city by night

lørdag den 19. januar 2013

The black christmastree?

Nu da jeg sidder her i sofaen 24-7 så kan jeg lige så godt være lidt produktiv.. Jeg har ikke hæklet i rigtig mange måneder, og garnkurven står bare og råber på at blive brugt..
Søgte lidt inspiration på nettet og i et par bøger men kom i tanke om en opskrift jeg har haft liggende meget længe.. Det kan være svært at finde på noget når man som jeg går mere efter produktet frem for proceduren. Det skal være noget vi kan bruge - jeg gider ikke at have skabene fulde af ting vi ikke skal bruge. Viktors skab er i forvejen fuld af hæklede aber og elefanter og han leger aldrig med dem, så det ville være fjollet at hækle flere bamser til ham.
Jeg drømmer egentligt om at hækle et oldemortæppe men jeg er slet ikke god til de projekter der er langvarige, det skal helst være noget jeg kan færdigøre forholdsvis hurtigt :)
Er det mon et sort juletræ ??? Følg med i næste afsnit...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar