The Kähler-city by night

lørdag den 11. august 2012

Tre håndmadder og en viking

Der kom en pakke i går.. Vinterjakken til Fisen. Jeg havde ellers luretpå  Molo i år, men jeg synes de har skruet priserne helt i top. 1800 for en flyverdragt og 1100 for en vinterjakke.
Så selvom jeg elsker Molos regnbuestriber - så er en vinterjakke der holder en sæson ikke 1100 værd. Som det jo ses på forsiden af bloggen havde Bassen flyverdragten sidste år, og mit humør steg 10 grader hver gang han havde den på - men der kostede den også det som jakkerne koster i år..

Anyway... Danefæ var secondrunner og jeg fandt en næsten ny på Trendsales til halv pris af butikkerne.. Nu den er her, kan jeg sige I LOVE IT!  ---- Og en sød sælger der lige havde lagt et par matchende vikingeluffer med i pakken..




Ingen kommentarer:

Send en kommentar