The Kähler-city by night

lørdag den 15. juni 2013

Bloggens forfatter...

...er nu uddannet SYGEPLEJERSKE!!!

I onsdags var jeg til min afsluttende eksamen og bestod. Det er simpelthen så mærkelig en følelse, at komme om på den anden side. Bøgerne er ikke afleveret endnu, og teorierne suser stadig rundt i mit hoved.
Men jeg kan se tv, hækle, pille næse, lege, hygge, læse skønlitteratur uden dårlig samvittighed.. Det er så fantastisk!
Der er dog det aspekt, at jeg ikke blot er sygeplejerske men også ledig sygeplejerske. Men jobbet kommer vel :)
Mens jeg sad inde til eksamen, kunne jeg høre Viktor snakke ude foran døren. Han og min familie var kommet.. Og da jeg kom ud, stod den lille gut og flagede på livet løs, så papirflaget gik helt i stykker. Så tudede jeg selvfølgelig.. Han var med inde og få karakteren, og fik lige tillusket sig censorens tallerken med frugt :)

Jeg har i dag fået hængt en ny lampe op. Den anden blev til 1000 stykker da et hoved knaldede op i den så den faldt på gulvet. Selvom jeg var glad for den anden, bør jeg takke det klodsede hoved for jeg er endnu mere glad for den nye. 
Der bliver hele tiden lavet om på småting her i huset, og ting og tæpper bliver omarrangeret. Små ændringer giver store effekter.


2 kommentarer:

  1. Kæmpe stort tillykke! :)

    Glæder mig selv til at komme over "på den anden side" d. 24, så jeg også har tid til skønlitteratur og alt det andet med god samvittighed...

    Og det der med ledighed kan jeg også skriver under på, krydser for der kommer jobs!

    SvarSlet
  2. Tak Trine :)
    Jeg havde godt tænkt på om du mon også var færdig... Ja det ser lidt sløjt ud for begge fag nok.. men de kommer, det er jeg sikker på :)
    God søndag...

    SvarSlet