The Kähler-city by night

onsdag den 27. marts 2013

Tiden går....

og det er tre måneder siden at jeg erklærede at nu skulle der gang i bloggen igen.
Jeg må vist være den absolut mest ustabile blogger her i bloguniverset.

Som jeg skrev for nogle måneder siden, er der lavet om i indstillingerne og det er undskyldningen..... jeg kan bedst lide hvis der er billeder til - det giver en anden æstetik og sanselighed end hvis det blot er sorte bogstaver på en lap online-papir.

Jeg drømmer om at hækle et tæppe - men det tager tid. Jeg dyrker nok mere resultatet end processen. Når det er sagt har jeg nu fået skrevet opskriften ned på et tæppe a la Karen Klarbæk, og så er det bare med at komme i gang :)

1 kommentar:

  1. Sådan et hæklet tæppe drømmer jeg også om at kunne lave engang, må lige få min kære mor til at lære mig lidt mere finteknik :)

    Sikke en flot kop!

    SvarSlet