The Kähler-city by night

lørdag den 25. maj 2013

Relaxing time.... finally...

 
Hvis i kunne høre bloggen i stedet for at læse den, så ville i høre et lettelsens suk.... Ahhhh.......
 
Bacheloren er afleveret, efter 10 ugers kamp og alt for lidt søvn. Det er med en ambivalent følelse, for lige så lettende det er, lige så træls er det, fordi vi efterfølgende har fundet fejl i den. Men det vil man måske altid gøre.
 
Nu holder jeg pause indtil på mandag, og så starter læsningen og forberedelsen til den mundtlige del. Glæder mig til d. 21 juni, hvor jeg efter 4 1/2 års studie, incl. 1 års barsel endelig kan kalde mig for NURSE!
 


4 kommentarer:

  1. Jeg ved hvordan det føles, har selv lige afleveret bachelor - og det er en stor lettelse! Det med at finde fejl er vidst meget normalt, man skal jo også have noget at sige inde til eksamen :)

    Nyd det nu og tillykke med afleveringen!

    SvarSlet
  2. Tillykke til dig også :) hvad læser du?
    Ja man må jo tale for sin sag derinde, og så argumentere sig ud af manglerne...

    SvarSlet
  3. Tak! Jeg læser til lærer :)

    SvarSlet
  4. Hvor fedt... så må vi lige sende et skåål og tillykke når vi begge er på den anden side :)

    SvarSlet